06 October 2012

Cause I love too much..


Lagi dua hari anniversary kita yang 9 bulan sayang.. Orang tak pernah jemu menghitung hari. Orang tak tahu nak ckp camana, jujur cakap, kadang-kadang orang rasa bahagia dengan perasaan rindu yang membuak-buak bila syg kat laut banding syg kt darat. Bila syg kat darat byk berubah, ayg asyik cari salah orang. Tuduh itu tuduh ini, orang tak pernah jemu tunggu ayg, dr ayg kat laut sampai ayg kat darat ni, menunggu tu dah jadi sebehagian rutin org. Org tahu org tak cukup sempurna pd mata ayg, org ni budak-budak lagi, tak pandai nak gembirakan ayg, tak pandai nak ambil hati ayg, tak pandai memuaskan hati ayg.. Org takde apa boleh bagi kt ayg, melainkan hati yg ada ayg kt dalam. Itu je yang... Org minta maaf. Maaf sbb masih tak dpt menjadi yg terbaik utk ayg, maaf selalu buat ayg rasa rimas, selalu buat ayg marah, selalu buat ayg rasa nyampah dgn org. Maaf sangat...