07 March 2012

Day by day

Sedar tak sedar telah pun masuk bulan ketiga untuk tahun 2012. Sungguh cepat masa berlalu. Pelbagai juga aku telah lalui. Susah senang, suka duka, gelak nangis, semua ada. Hm. Aku terlalu banyak berfikir, berfikir tentang masa lepas, masa sekarang, masa hadapan. For sure, masa hadapan yang aku terlalu banyak fikirkan. Aku fikir macamana nak buat Mama and ayah berbangga dengan aku, macamana nak buat cita-cita and impian aku impikan selama ni berjaya, macamana nak gembirakan hati semua orang, macamana nak kekalkan hubungan yang aku ada sekarang sampai bila-bila, macamana nak berubah kepada lebih baik dari hari ke hari, macamana dan macamana, itu yang bermain dalam fikiran aku. Aku tahu, setakat berfikir tanpa bergerak langkah pertama tak jadi apa juga, jadi perlahan-lahan aku akan cuba untuk capai semua target aku tuh :') InsyaAllah! Mungkin sekarang takde nampak hasil apa pun, insyaAllah, 5 6 tahun akan datang everything will change..