06 October 2012

Cause I love too much..


Lagi dua hari anniversary kita yang 9 bulan sayang.. Orang tak pernah jemu menghitung hari. Orang tak tahu nak ckp camana, jujur cakap, kadang-kadang orang rasa bahagia dengan perasaan rindu yang membuak-buak bila syg kat laut banding syg kt darat. Bila syg kat darat byk berubah, ayg asyik cari salah orang. Tuduh itu tuduh ini, orang tak pernah jemu tunggu ayg, dr ayg kat laut sampai ayg kat darat ni, menunggu tu dah jadi sebehagian rutin org. Org tahu org tak cukup sempurna pd mata ayg, org ni budak-budak lagi, tak pandai nak gembirakan ayg, tak pandai nak ambil hati ayg, tak pandai memuaskan hati ayg.. Org takde apa boleh bagi kt ayg, melainkan hati yg ada ayg kt dalam. Itu je yang... Org minta maaf. Maaf sbb masih tak dpt menjadi yg terbaik utk ayg, maaf selalu buat ayg rasa rimas, selalu buat ayg marah, selalu buat ayg rasa nyampah dgn org. Maaf sangat...

16 August 2012

RINDU


Dah nak dekat raya dah, teringin sangat nak beraya dengan sayang. Ya Allah, hanya Kau sahaja yang mengetahui betapa rindunya aku pada dia. Hm. Sorry sayang, orang curi gambar ayg kat facebook. Orang suka tengok bila ayg buat sesuatu kerja tu, muka tekun je, k orang mengaku, memang ayg nampak cute. Hihi :') Rindu sayang sangat! Keep on counting days tunggu ayg balik..

22 July 2012

Sabarlah wahai hati



"Wanita carilah lelaki yang boleh melindung kamu dari fitnah Dajjal. Lelaki jadilah pelindung kepada isteri kamu nanti.- Ustaz Don Daniyal

Aku sentiasa berpegang pada ini "Janji Allah itu pasti. Laksanakan perintah-Nya, pasti akan mendapat ganjaran yang lumayan. Jika bukan di dunia pasti di akhirat, insyaAllah! "

13 July 2012

Love

Whenever I'm missing you, whenever I feel alone, I will listen to this song, and I put it in this video, just to show you how much are you mean to me.


When I say I love you, I really mean it. I don't wanna lose you. I pray and do'a one day you will be my only Imam. That's all...